prijediplomski
diplomski
Černja Rajter, I., Galić, Z., Kuzman, I. & Šverko, I. (2019) Odrednice i ishodi angažiranosti u studiju. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28(4), 607-625 doi:10.5559/di.28.4.03.
Černja Rajter, I., Vejmelka, L. & Rajter, M. (2019) Internet addiction test: Croatian preliminary study. Bmc psychiatry, 19 (388), 388, 11 doi:10.1186/s12888-019-2366-2.
Pavić, D. & Černja, I. (2019) Job satisfaction of teachers in primary adult education in Croatia: portrait on the eve of educational reform. International Journal of Lifelong Education, 38(5), 553-565 doi:10.1080/02601370.2019.1674392.
Černja, I., Šverko, I. & Babarović, T. (2018) Career Maturity Indicators in Adolescence: Convergence of Different Measures. U: Cohen-Scali, V., Rossier, J. & Nota, L. (ur.) New Perspectives on Creer Counseling and Guidance in Europe. Cham, Springer International Publishing, str. 53-70 doi:10.1007/978-3-319-61476-2_4.
Černja, I., Babarović, T. & Šverko, I. (2017) Mogu li diferenciranost i konzistentnost interesa biti pokazatelji profesionalne zrelosti osnovnoškolaca?. Društvena istraživanja, 26(1), 41-58 doi:10.5559/di.26.1.03.