Opcije pristupačnosti Pristupačnost

13/03/2020

Upute o postupanju prijave i evidencije mobilnosti u slučaju više sile u kontekstu situacije širenja koronavirusa

 

 

Za Erasmus+ otkazivanje mobilnosti ili raniji povratak – pojedinačni slučajevi ne prijavljuju se Ampeu, već Sveučilištu. Sastavnice, svaka za svoje sudionike mobilnosti. Središnji ured objedinjeno za sve prema Ampeu, tijekom određenog vremensko perioda:

1.     KA103 (EU*) odlazno osoblje: javiti se pojedinačno kolegici Renati Hranjec na staff@unizg.hr  

2.      KA103 (EU*) odlazne studentske mobilnosti (SMS – studij i SMP praksa) - skupno.

Svaka sastavnica je obvezna prikupljati podatke svojih studenata, te o tome izvjestiti središnji ured na način (na središnjoj razini neće se riješavati pojedinačni zahtjevi ili upiti studenata za višu silu vezano za korona virus): Učitavanje (upload) liste studenata koji su prijavili izvanrednu situaciju koja može biti slučaj “više sile” (različite situacije a uključuje i korona virus). Preko online forme, jednom tjedno – petkom, počevši od sljedećeg tjedna.

Ampeu odlučuje prvo da li se radi o slučaju više sile, a tek tada ide eventualna odluka o troškovima ili refundaciji.ti.

  1.       Financije studenti – studijski boravak I stručna praksa:

               ako su ostvarili minimalni period, pravila redovno reguliraju da se priznaje stipendija prema ostvarenim danima na mobilnosti. Ako su prekinuli mobilnosti prije ostvarivanja minimalnog perioda 2 mj. (SMP) odnosno 3 mj. (SMS) – vidjeti uputu u privitku. Eventualni drugi troškovi – vidjeti uputu u privitku.

Preporuka Ampeu je da osobe sačuvaju sve račune ili dokaze o troškovima. I dalje je na snazi uputa Ampeu “Napominjemo da će se svaki slučaj više sile razmatrati pojedinačno”.

Popis obavijesti