Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Koncepti i teorije medijskih utjecaja

Šifra: 187977
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Dario Vučenović
Izvođači: dr. sc. Vanesa Varga - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati studente s dugom poviješću ideje o medijskim utjecajima kao i sa teorijskim perspektivama znanstvenog istraživanja utjecaja medija. Pridonijeti temeljnim znanjima o utjecajima medija na društvo i pojedinca kroz analizu teorijskih pravaca i škola te uvid u temeljne pravce i teorije.
Ishodi učenja:
  1. Primijeniti, klasificirati i razlikovati stručnu terminologiju u različitim područjima komunikologije;
  2. Prepoznati, razlikovati, vrednovati i kritički ocjeniti medijske efekte i njihove učinke na medijsku publiku te društvo u cijelosti;
  3. Prepoznati, ocijeniti i koristiti različite znanstveno-istraživačke metode društvenih znanosti, koje se primjenjuju komunikologiji;
Literatura:
  1. Uvod u znanost o medijima i komunikologiju, Uvod u znanost o medijima i komunikologiju,Michael Kunczik, Astrid Zipfel, Anika Rešetar, Dubravka Sušilović, 2006, 156-240, Michael Kunczik, Astrid Zipfel, Anika Rešetar, Dubravka Sušilović, , 2006.
  2. Medijska pismenost, Medijska pismenost, Potter, J., Clio, 2011, 123-167, Potter, J., Clio, 2011.
  3. Mass Communication Theory An Introduction, Mass Communication Theory An Introduction, Denis McQuail, SAGE Publications Limited, 1994, 325-372, Denis McQuail, SAGE Publications Limited, 1994.
Preporučena literatura:
  1. Medijske prezentacije tjelesnog izgleda i samopredodžba mladih, Medijske prezentacije tjelesnog izgleda i samopredodžba mladih, Kuhar, M, 2005. 97-113, Kuhar, M, , 2005.
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:

Obavijesti

Izbornik predmeta

Repozitorij

Repozitorij je prazan