Šifra: |
187978 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Davor Trbušić |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,1,0 |
U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||
|
|||||
Opis predmeta: | |||||
Strategic Thinking in Public Relations provides essential insight into key strategic elements of managing projects and issues in organizations. Encompassing knowledge from organizational analysis and development, corporate culture, leadership, project management and sustainability it enables students to master techniques and tools of business planning. In practical parts, students exercise solving strategic issues and challenges of communications practice. The course provides essentials of management and organizational theories, stakeholder engagement and analytical methods that can be used in practical challenges. |
|||||
Ishodi učenja: | |||||
|
|||||
Literatura: | |||||
|
1. semestar Ne predaje se |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
2. semestar |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
3. semestar Ne predaje se |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |