Šifra: |
206651 |
ECTS: | 3.0 |
Nositelji: |
izv. prof. dr. sc.
Dario Vučenović |
Izvođači: |
Lea Andreis, mag. psych.
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
0,0,0 |
Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||
|
|||||
Opis predmeta: | |||||
Sadržaj predmeta omogućit će studentima razviti opće i specifične kompetencije vezane uz ovladavanje temeljnim znanjima i vještinama oglašavanja s naglaskom na digitalni marketing. Također, studenti će steći vještine planiranja kampanja, procjenjivanja i vrjednovanja njihove učinkovitosti na različitim platformama i korištenja različitih alata. Cilj predmeta bit će razumjeti potrebe ciljanih skupina, kao i specifičnosti proizvoda/usluga koje se oglašavaju kako bi se marketinške aktivnosti optimalno usmjerile i postigao željeni učinak. Studenti će sudjelovati u izradi oglasa na pojedinim platformama te u izradi cjelokupnih kampanja. |
|||||
Ishodi učenja: | |||||
|
|||||
Literatura: | |||||
|
3. semestar Ne predaje se |
PSI-dipl. (7596): Izborni predmeti II. godina - Redovni studij - Psihologija |
4. semestar |
PSI-dipl. (7596): Izborni predmeti II. godina - Redovni studij - Psihologija |
Utorak, 14:30 - 15:30
Lokacija: 207srijeda, 14.30 - 15.30
Lokacija: 207